Jak wykorzystać Tumbler w promocji firmy

Jak wykorzystać Tumbler w promocji firmy?

Tumbler to platforma społecznościowa, która daje markom największe pole do popisu. Zaczynając od zróżnicowanego typu publikacji aż po jej zawartość. Jak firmy mogą wykorzystać potencjał tego medium?

Czym jest Tumbler

Tumbler daje swoim użytkownikom, niezliczone możliwości. Zaraz, po wejściu na stronę główną widzimy najciekawsze blogi. Ponad to, serwis posiada funkcje, znane z innych platform społecznościowych takie jak: zaznaczenie serduszka, hashtagowanie, przypinanie i linkowanie publikowanych treści. Do tego wszystkiego sama zawartość wpisów nie jest niczym ograniczona. Jako treść można wstawiać teksty, zdjęcia, grafiki, gif a także video.

Działania marek

Serwis jest przede wszystkim przeznaczony dla osób kreatywnych, a więc twórców. Tutaj można znaleźć całe magazyny prac grafików, fotografów czy twórczości fanów. Na przykład,  „Game of Thrones Fan Creations”, gdzie widzowie serialu, mogą publikować prace na temat bohaterów, odcinków czy wydarzeń w serialu.

Na Tumbler marki prowadzą , również konkretne akcje. Electroluxs, za pomocą tej platformy postanowiło odświeżyć swój wizerunek, prowadząc kulinarnego bloga. Reebok promował tam swoje najbardziej klasyczne modele, tworząc profil pod hashtagiem #mojeklasyki. Master Card, natomiast postanowił prowadzić profil ohashtagowany One More Day, który nawiązywał do ich znanego hasła i zrobienia sobie dodatkowego wolnego dnia.

Katalog stron internetowych

Jak można wykorzystać Tumbler dla swojej marki

Może się tam znaleźć każda marka. Jednak należy pamiętać, że komunikacja w tym serwisie powinna być przede wszystkim wizualna. Poza tym większość marek prowadząc kampanie odróżnia ją od innych profili społecznościowych. Tutaj również łatwiej o większą interakcję z fanami oraz na ciekawe promocje zawierające ich własne prace.

A jeśli jeszcze nie masz pomysłu na kampanie swojej marki w Tumbler to serwis może być dla Ciebie kopalnią inspiracji i pomysłów do dalszych działań marketingowych.

About

View all posts by